Service

 

 

Mentenanţa sistemului se referă la următoarele tipuri de servicii:

* Furnizarea gratuită a noilor versiuni ale sistemului BusinessERP , care vor conţine extinderea funcţionalităţilor sistemului, conform modulelor existente, pe care le dezvoltăm din proprie iniţiativă.
* Asistenţă tehnică - la solicitarea beneficiarului (prin telefon, fax sau e-mail), în următoarele situaţii: corectarea greşelilor de operare; soluţionarea incidentelor privind funcţionarea aplicaţiei.
* Întreţinerea de la distanţă a aplicaţiei permite modificarea şi sau corectarea eventualelor erori rezultate din utilizarea necorespunzătoare a sistemului sau schimbarea unor setări la cererea clientului. Intervenţia de la distanţă se realizează doar cu acordul clientului. Se aduce la cunoştinta clientului când şi în ce scop se face accesul pe serverul acestuia. Avantajele pentru beneficiar ale unei asemenea modalităţi de service: soluţie economicoasă din punct de vedere tehnic, asigurând totodată securitatea datelor; reducerea timpului de aşteptare a beneficiarului pentru remedierea erorilor; reducerea substanţială a cheltuielilor cu deplasarea echipei de service
* Intervenţie la sediul beneficiarului , la solicitarea acestuia, în cazul în care problemele nu pot fi soluţionate prin celelalte modalităţi de acţiune.
* Hotline – pus la dispoziţia utilizatorilor pentru soluţionarea erorilor simple de operare cu sistemul.

Business House © 2007 | Politica de confidentialitate