
Mentenanţa sistemului se referă la următoarele tipuri de servicii:
* Furnizarea gratuită a noilor versiuni ale sistemului BusinessERP
, care vor conţine extinderea funcţionalităţilor sistemului, conform
modulelor existente, pe care le dezvoltăm din proprie iniţiativă.
* Asistenţă tehnică - la solicitarea beneficiarului (prin telefon,
fax sau e-mail), în următoarele situaţii: corectarea greşelilor
de operare; soluţionarea incidentelor privind funcţionarea aplicaţiei.
* Întreţinerea de la distanţă a aplicaţiei permite modificarea şi
sau corectarea eventualelor erori rezultate din utilizarea necorespunzătoare
a sistemului sau schimbarea unor setări la cererea clientului. Intervenţia
de la distanţă se realizează doar cu acordul clientului. Se aduce
la cunoştinta clientului când şi în ce scop se face accesul pe serverul
acestuia. Avantajele pentru beneficiar ale unei asemenea modalităţi
de service: soluţie economicoasă din punct de vedere tehnic, asigurând
totodată securitatea datelor; reducerea timpului de aşteptare a
beneficiarului pentru remedierea erorilor; reducerea substanţială
a cheltuielilor cu deplasarea echipei de service
* Intervenţie la sediul beneficiarului , la solicitarea acestuia,
în cazul în care problemele nu pot fi soluţionate prin celelalte
modalităţi de acţiune.
* Hotline – pus la dispoziţia utilizatorilor pentru soluţionarea
erorilor simple de operare cu sistemul. |