Implementare
Orice proiect de anvergură care generează schimbări organizaţionale trebuie susţinut printr-un management bine fundamentat. Metodologia standard de implementare pe care o practicăm prespune parcurgerea următorilor paşi, care urmează a fi detaliaţi de către echipa comună (reprezentanţii Dumneavoastră – reprezentanţii BusinessHouse) de implementare:

* Analiza preliminară
* Analiza detaliată
* Pregătirea tehnică a sistemului
* Migrarea datelor
* Instruirea utilizatorilor
* Startul productiv
* Predarea sistemului
* Evaluarea implementării

Rezultat: clientul este pregătit să utilizeze efectiv sistemul integrat în activităţile sale şi să îl exploateze în vederea obţinerii celor mai bune rezultate.
Analiza preliminară
a. stabilirea echipelor de proiect din partea BusinessHouse şi a clientului
În urma specificaţiilor trimise beneficiarului, acesta stabileşte structura echipei de proiect care va lucra împreună cu echipa BusinessHouse pe tot parcursul derulării procesului de implementare. Rolurile şi responsabilităţile diferiţilor participanţi la proiect sunt evidenţiate pe măsura planificării resurselor.
b. şedinţa de demarare a proiectului de implementare
Şedinţa de demarare a proiectului trebuie să aibă loc în cel mult 30 de zile de la semnarea contractului de vânzare-cumpărare. Desfăşurarea şedinţei are la bază "Ghidul de desfăşurare a şedinţei de demarare a proiectului de implementare", în care regăsim teme de discuţie referitoare atât la procesul de implementare, cât şi la colaborarea dintre BusinessHouse şi client. Şedinţa de demarare a proiectului de implementare are loc la sediul clientului.
Este format un comitet de supervizare BusinessHouse şi un comitet de supervizare al clientului, prin implicarea activă a reprezentanţilor cheie BusinessHouse şi a reprezentanţilor cheie ai clientului. Rolul acestor comitete este de a monitoriza întregul proces de implementare şi de a interveni şi lua măsuri pentru evitarea sau rezolvarea problemelor apărute.
Analiza preliminară va avea la bază un "Ghid de desfăşurare a analizei preliminare", care va conţine problemele ce trebuie abordate în cadrul analizei pentru obţinerea informaţiilor pe baza cărora sistemul Clarvision va fi modelat în funcţie de specificul activităţii clientului. Cu ajutorul informaţiilor obţinute în urma analizei preliminare, echipa BusinessHouse va elabora "Planul de proiect".
c. întocmirea Planului proiectului de implementare
În etapa de organizare a proiectului se stabilesc obiective specifice, realiste şi definite în timp. Elaborarea unei variante grafice (tip calendar) a timpilor alocaţi etapelor stabilite în cadrul proiectelor ajută la conştientizarea mai bună de către membrii echipei a termenelor stabilite. Pregătirea unui plan de proiect care îndeplineşte cerinţele şi stabileşte ritmul întregului proiect este un efort de echipă, în care iniţiativa aparţine echipei BusinessHouse iar rezultatul final este stabilit de echipa clientului.
Planul poate fi modificat în timp, datorită elementelor neprevăzute care pot apare în procesul de implementare, astfel că o administrare eficientă a acestuia este absolut necesară pentru reuşita întregului proces.
Planul de proiect se întocmeşte de către şeful de proiect din partea BusinessHouse şi este supus aprobării şefului de proiect de la client.

Business House © 2007 | Politica de confidentialitate